marți, 15 decembrie 2009

Za Zvarcolacu Made in Romania


"Tu vorbesti independent" mi-a zis astazi B.F.
Ce inseamna asta :a vorbi independent?
Nu stiu,dar expresia fetei,mimica, mi-au sugerat ca e ceva de bine,asa ca "o sa continui".

Astazi am spulberat iluziile unor nationalitati, spunandu-le ca Dracula exista,era nickname-ul fiintei umane Vlad Tepes,a condus,a facut,a dres,pana la urma a murit si el ca oricare muritor..si partea deziluzionanata e ca le-am explicat ca a si ramas mort,n-a inviat,nu s-a transformat in lup. Colac peste pupaza le-am aratat si ca infatisarea nu prea coincide cu ce prezinta majoritatea filmelor: Dracula e cu treaba lui,observati nu-i ies caninii sub mustata; nu-i vampir. A baut banuiesc ceva vin rosu la viata lui,dar a nu se confunda cu sange. Cat despre castel,cred ca le-a fost incomesurabila dezamagirea cand le-am aratat unele camere tare rustice si primitoare,fara lilieci,panaza de paianzen,femei-vampir-cataratoare-mergatoare-pe-tavan. Nu,nici in pat nu erau femeile astea.
La intrebarea "dar voi romanii ce parerea aveti de toata istoria asta care circula cu Dracula din Transilvania?", le-am spus ca as vrea sa-i mint dar nu-mi sta in fire,asa ca personal ma distreaza. E drept ca nu pot vorbi in numele tuturor romanilor,de aceea am si mentioant ca le pot spune parerea personala,nu neaparat in masa. Buuuuun...as fi vrut sa le spun si cealalta jumatate de adevar,dar m-am abtinut: pai ce parere sa avem noi romanii?! Bucurie mare caci doar prin Dracula,Nadia Comaneci,eventual Hagi,ce va mai dam repere despre tara numita Romania,ca altfel...vai si-amar! Plus ca mai este tzatza Ileana care inca unge usile cu usturoi, scuipa-n san, profaneaza impreuna cu alti concetateni mormantul tzatzei Marioara,ca nah e varcolac. Aaaa,si mai cheama si Otv-ul eventual sa toarne un serial de succes "Tzatza zvarcolaca transformer".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu